De Ethische Data Assistent (DEDA)

Workshop

Om het meeste uit DEDA te halen en om DEDA zo effectief mogelijk in uw organisatieprocessen te implementeren, raden we een in-company en op maat workshop aan. Een DEDA workshop is voor groepen tot 25 personen en duurt 3 uur.

Voor meer informatie en prijzen kunt u mailen naar dataschool@uu.nl of het contactformulier invullen.

Workshops met DEDA zijn ook individueel te volgen. Bekijk daarvoor de pagina training Verantwoorde Datapraktijken.

Ik vond het erg interessant en leerzaam om de DEDA op deze manier te doorlopen. Ik ga hem zeker gebruiken in de toekomst bij de data-experimenten die we gaan opzetten.

Na de workshop zult u:

• Weten wat de ethische problemen in uw dagelijkse datapraktijken zijn.
  • Weten hoe u praktische zaken constructief op kunt lossen met behulp van ethische theorie.
  • De maatschappelijke relevantie van data-ethiek begrijpen.
DEDA

Wij horen graag van u. Stuur ons een bericht door onderstaand formulier in te vullen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.